انقراض حیاط وحش در بشاگرد/صید و شکار غیر قانونی در بشاگرد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 10 تير 1395
بازدید : 773
نویسنده : فــردیـن احـمدی

محیط بانانی که هیچگونه توجهی به شرح وظایف خود ندارند و در کمال ناباوری خود به صید شکار روی آورده اند.

 
 
به گزارش عصر بشاگرد براساس گزارشات مردمی از بشاگرد؛ محیط بانانی که از اداره محیط زیست استان حقوق دریافت می کنند خود به همراه افراد دیگر به جای اینگه جلوگیری کنند از صید شکار و محیط زیست محیط بانان هم همراهی می کنند شکارچیانی که قصد تخریب محیط زیست را دارند.
 
در بشاگرد هرمزگان هر روز در بیشتر روستاها یک یا چند نفر به کوه به شکار آهو ها و بزهای کوهی می روند حتی المقدور یک بز کوهی را شکار می کنند و شکار بزکوهی را افتخاری بزرگ می دانند.
 
 
در این شهرستان بدلیل کوههای زیادی که دارد بزهای کوهی فراوانی در این منطقه زیست می کنند و صیادان بی رحم هر روز در حال شکار این حیوانات وحشی و ضربه به محیط زیست هستند.
 
در بیشتر روستاههای بشاگرد اسلحه های جنگی زیادی وجود دارد که توسط بسیج و سپاه در اختیار مردم قرار گرفته است برای حفظ حریم و ارزش های انقلابی و جلوگیری از ورود قاچاق مواد مخدر از استان سیستان بلوچستان وکرمان، ولی متاسفانه برخی از این سلاح های جنگی را برای نابودی محیط زیست مورد استفاده قرار می گیرد.
 
 
بنابراین مردم شریف شهرستان بشاگرد جهت حفظ محیط زیست و جلوگیری از انقراض بزهای کوهی از دادگستری استان به استناد به ماده ۱۱ قانون شکار و صید متهم به این امر را به جرم شکار غیرمجاز پیگیری و محکوم نماید.
 
با توجه به تکرار نقص قانون از طرف شکارچیان غیر مجاز، اقدامی سریع جهت جلوگیری از انقراض و حفظ محیط زیست و کشتار بی رحمانه حیوانات از مسوولان استان و شهرستان بشاگرد را مطلبد.
 
 
انتهای پیام//
 
 
 



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخبار حوادث , ,
:: برچسب‌ها: حیاط وحش بشاگرد؛انقراض حیاط وحش در بشاگرد؛محیط زیست , نقص قانون ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 933
بازدید دیروز : 1076
بازدید هفته : 2500
بازدید ماه : 2444
بازدید کل : 127577
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com